Etapy
Přebrání lodě 29.6.2013, start první etapy 30.6.2013.
Z celkově 7 nocí jsme spali 4 noci zdarma – 1x na bóji u restaurace Šošula a 3x v domovské maríně Kremik. Tři placené noci byly 1x v marině Palmižána (nejdražší) a 2x na městském molu – Rogoznica a Stomorska. Celkově jsme za noclehy dali 1349 HRK, tzn. 193 HRK/noc a 19,30 HRK na noc/osobu (= 68 Kč).
Za týden jsme najeli celkem 132 nm (námořních mil), tedy asi 245 km. Nejdelší etapa byla hned ta první den, 30.6., kdy jsme upluli 29 nm. Všechny údaje jsou ale brány přímou čarou z mapy, takže při křižování jsme ve skutečnosti upluli ještě více.
Za celý týden jsme měli napluto pouze 20 motorových hodin a spotřebovali asi 50l dieselu. Průměrná spotřebuje tedy 2,5l/h – pro porovnání motorové jachty mají spotřebu 70 – 150 l/h. Naše spotřeba dieselu jen nepatrně převyšuje spotřebu rumu, která činila průměrně 1l/den. Celková spotřeba nápojů ale diesel jednoznačně pokořila.
datum | oblast | místo | vzdálenost | přenocování | denní plavba | cena za noc | |
29-Jun-13 | Kremik | marina | 0,0 nm | Y | 0,00 HRK | ||
30-Jun-13 | Tijat | L. Trjaščica | 13,0 nm | ||||
30-Jun-13 | Rogoznica | městké molo | 16,0 nm | Y | 29,0 nm | 54 km | 364,00 HRK |
1-Jul-13 | Uvala Sičenica | 5,5 nm | |||||
1-Jul-13 | Šolta | Stomorska | 20,5 nm | Y | 26,0 nm | 48 km | 300,00 HRK |
2-Jul-13 | Brač | Uvala Lučica | 7,5 nm | ||||
2-Jul-13 | Hvar | Hvar | 12,6 nm | ||||
2-Jul-13 | Sv. Klement | Palmižana | 2,5 nm | Y | 22,6 nm | 42 km | 684,83 HRK |
3-Jul-13 | Sv. Klement | U. Vinogradiště | 4,3 nm | ||||
3-Jul-13 | Šolta | Uvala Šešula | 20,3 nm | Y | 24,6 nm | 46 km | 0,00 HRK |
4-Jul-13 | Drvenik | Uvala | 3,0 nm | ||||
4-Jul-13 | Kremik | marina | 22,0 nm | Y | 25,0 nm | 46 km | 0,00 HRK |
5-Jul-13 | Primošten | městská boje | 2,5 nm | ||||
5-Jul-13 | Kremik | marina | 2,5 nm | Y | 5,0 nm | 9 km | 0,00 HRK |
CELKEM | 132,2 nm | 132,2 nm | 245 km | 1 349 HRK |